Ofte stillede spørgsmål

Reklamation & Fortrydelsesret

Der mangler en varer i min pakke?


Hvis du skulle have modtaget en pakke, hvor der mangler en varer, bedes du kontakte os på telefon 51 77 00 27 eller på mail@scooterfactory.dk. Så tager vi hånd om sagen hurtigst muligt.




Hvor lang reklamationsret har jeg?


Hos os har du 2 års reklamationsret, i henhold til gældende dansk lovgivning. Husk at gemme din kvittering som garantibevis.




Jeg har modtaget en defekt vare?


Skulle du være uheldig og har modtaget en defekt vare, skal du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har iflg. købeloven pligt til at reagere, inden for rimelig tid, efter fejlen er opdaget. Du skal returnere varen til os sammen med en kopi af kvitteringen og en beskrivelse af fejlen. Beskrivelse af fejlen skal foretages i Scooterfactorys fejlrapportformular nedenfor. Vi vil, så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet. Hver i øvrigt opmærksom på at vi hverken modtager pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Varen skal sendes til: Scooterfactory, Industrivej 18, Vangen, 9900 Frederikshavn Standard fejlrapportformular (Denne formular udfyldes og returneres i tilfælde af fejl på dine varer) Til: Scooterfacory.dk Industrivej 18 9900 Frederikshavn Tlf: 51 77 00 27 E-mail: mail@scooterfactory.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: Bestilt den: ______________________ Modtaget den: ___________________________ Forbrugerens navn: ____________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: ___________________________ Dato: _________________




Jeg har modtaget en forkert varer?


Har du beklageligvis modtaget en forkert varer, bedes du kontakte os på telefon 51 77 00 27 eller på mail@scooterfactory.dk. Så retter vi fejlen hurtigst muligt




Min vare er gået i stykker?


Hvis din vare uheldigvis går i stykker, kan du inden for 2 år efter købet reklamere over varen. Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af kvitteringen og en beskrivelse af fejlen. Beskrivelse af fejlen skal foretages via Scooterfactorys fejlrapportformular nedenfor. Denne vedlægges sammen med varen i pakken. Vi vil, så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet. Vær i øvrigt opmærksom på at vi hverken modtager pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Varen skal sendes til: Scooterfactory, Industrivej 18, Vangen, 9900 Frederikshavn Standard fejlrapportformular (Denne formular udfyldes og returneres i tilfælde af fejl på dine varer) Til: Scooterfacory.dk Industrivej 18 9900 Frederikshavn Tlf: 51 77 00 27 E-mail: mail@scooterfactory.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: Bestilt den: ______________________ Modtaget den: ___________________________ Forbrugerens navn: ____________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: ___________________________ Dato: _________________




Hvor lang fortrydelsesret har jeg?


Du har naturligvis ret til at fortryde et køb hos os i op til 14 dage. Du kan fortryde et køb ved, indenfor 14 dage efter modtagelse af varen, at kontakte kundeservice på mail@scooterfactory.dk. Du skal desuden vedlægge standardfortrydelsesformularen inkl. ordrenummer, når du afsender varen. Dette for at vi hurtigt kan identificere din ordre. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksomme på, at du ønsker at bruge din fortrydelsesret. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften til forsendelse. Varen skal sendes til: Scooterfactory, Industrivej 18, Vangen, 9900 Frederikshavn Standard fortrydelsesformular (Denne formular udfyldes og returneres i tilfælde af fejl på dine varer) Til: Scooterfacory.dk Industrivej 18 9900 Frederikshavn Tlf: 51 77 00 27 E-mail: mail@scooterfactory.dk Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: Bestilt den: ______________________ Modtaget den: ___________________________ Forbrugerens navn: ____________________________________________________________ Forbrugerens adresse: _________________________________________________________ Forbrugerens underskrift: ___________________________ Dato: _________________




Hvornår er pengene retur på min konto?


Hvis du har returneret en vare og ønsker pengene retur, kan du forvente at få pengene efter ca. 3-5 bankdage. (Sælger har iht. købeloven op til 14 dage til at sende pengene retur.)





Betaling

Hvornår trækker I pengene fra min konto?


Når du handler på scooterfactory.dk, trækker vi pengene fra din konto, når vi afsender varen.





Forsendelse

Hvor langt er min pakke?


Som kunde hos os har du mulighed for online at følge din pakke fra bestilling til levering via Track & Trace. Vi giver dig kort sagt mulighed for at få et overblik over forsendelsesforløbet fra samme øjeblik vi indleverer varen til den ankommer, enten i pakkeshopping eller på din hjemadresse.




Skal jeg være hjemme, når pakken kommer?


Nej, du behøver ikke at være hjemme, når din bestilling kommer. Hvis du ikke er hjemme, når leveringen ankommer, vil din vare blive afleveret på den nærmeste central. Du vil få en besked omkring afhentning i din postkasse. Du kan desuden aftale med f.eks PostNord at få flexlevering, så de kan stille din vare uden for din dør, dog på eget ansvar. Du skal selv tage kontakt til PostNord, hvis du ønsker dette.





Bestilling i webshop

Hvad gør jeg, hvis varen er udsolgt?


Hvis du finder en vare, som er udsolgt, kan du stadig gennemføre et køb af varen som en bestillingsvare. Du skal tilføje varen til din indkøbskurv, hvor du vil få en forventet leveringsdato. Scooterfactory vil hurtigst muligt kontakte dig med en fast leveringsdato når denne forefindes.





Servicepakker

Kan jeg få penge retur, hvis jeg har købt en servicepakke?


Vi returnerer ikke penge for ikke-brugte services, da det er en samlet ydelse. Det vil sige, at hvis du ikke bruger alle dine services i din servicepakke, kan du desværre ikke få pengene tilbage. Vær opmærksom på, at servicepakken ikke følger automatisk med, hvis du videresælger dit køretøj. Overdragelse af servicepakken skal ske ifm salget af din scooter og inden omregistrering i ny ejers navn. Kontakt os på mail@scooterfactory.dk eller telefon 51 77 00 27, hvor vi kan være behjælpelige med at registrere en ny ejer.




Hvornår skal min scooter til service?


Når du har købt en servicepakke hos os, får du en SMS, når det er tid til service. Du skal som udgangspunkt til service hver 6. måned eller for hver 3000 km.





© 2019 Scooter Factory by itchibuy, Frederikshavn - Danmark

0